Total Pageviews

Friday, January 7, 2011

u are my love u are my soul

Bila ku renung bintang beribu,
Hanya kau satu yang menarik perhatian ku,
Bila ku renung bulan yang Satu hanya wajahmu yang tersenyum memandangku,
Andai kau tahu diri ini merinduimu pasti aku tertunduk malu,
Namun….
Aku sendiri tidak mampu untukmembohongi diri ini,
Tidak pernah aku merasai kerinduan sebegini,
Tidur malamku sering terganggu,
Di ulik mimpi indah bersamamu,
Namun bagaimana harus akumemulakannya dulu,
Aku tidak berdaya kerana aku seorang wanita………….

Cehcehceh…..naik bebulu aku..
Aq xtaw ar benda di atas tu sajak ke puisi..tp yg pasti ia bukan pantun atau syair…
Actually, aq tujukan kepada seseorang yang da mencuri hati aku( oii budak yg bernama #$&=+  pulangkan balik ati aq cepat!!)
Pertemuan yg xdiduga membawa kpd perpisahan yg merana jiwa..(ceewaahh)…
Macamano  jiwo den  ni xmerano…ianya da berlaku selamo 9tahun(ekau pikio la sndiri)…

LOOK!!terang dan jelas aq ni pencinta yg setia kn??hehe(cirit la luu..)
Walaupun…                                            
Aku nk wat PBM (Pengakuan Berani Mati)
Ehem.ehem..walaupun…
Aku da ada pakwe yg bernama tuuutttt…tapi until now aq stay ingat  kt some one nie…pergghh dasyat ar penungguan aq ni…
Boleh di abadikan kt muzium negara ni( jgn nk mengarut)
**attention kt buah hati pengarang jantung habib jewel aku…ko jgn jeles tahap melampau plakk xkuasa aq nk explain…pape pown ko tetap no 1(dari belakang) kt dalam sel darah aq…




No comments:

Post a Comment