Total Pageviews

Wednesday, March 23, 2011

SELAMAT HARI JADI SAYANGKU ANISAH!!

Birthday girl….
Seronokkan kalau ada orang wish kat kita bila bangun dari tido dan memberi  kucupan di pipi…
‘owhh indahnya dunia aku pada hari tu….’ (berangan japp…)
Alangkah indahnya bila hari jadi aku nanti aku minta apa2 semua dimakbulkan seperti
1.       ADAM & TVXQ nyanyikan lagu SELAMAT HARI JADI untuk aku seorang je=)
Seunuchuka hamnida..seunuchuka hamnida



2.    Dapat pulak kek yang BESAAARRR gedabak mcam ni…wahh..sodap tuuu…


     ADAM & TVXQ nyanyikan lagu SELAMAT HARI JADI untuk aku seorang je
3.    Dapat kamera N.I.K.O.N dslr ke…(mana taw kan)
4.      Laptop aku bertukar wajah daripada jenama DELL ke jenama APPLE ke…
(bertuah badan la weyyhhh…mintak bukan2 mengalahkan anak sultan)
5.       Ada orang hadiahkan kereta sport ke…
(lesen kereta pown xde..ada hati nk mintak kereta mhal2)
Yang paling best..kalaulah kan ada seorang jejaka datang melamar aq pada hari jadi tambah2 dia anak kerabat di raja ke…aicehcehceh…demand lebih nampak..
6..       ‘ nisa will you married me and be my wife?’ (-_-“) huhuhu malunya…
Jawapan aku tentulah ‘mau.mau.mau.mau’ hehehe(^_^”)…
Hemmm..pape pownnn aq paling berharap akan ada seorang manusia yang bernama ‘insan’ mendoakan kesejahteraan aq selalu..ceeewwaaahh!!!

YESSS!!!
saya da 19 tahun!! Boleh lah membuli orang yang lebuh muda dari saya hehe..joking je=)
Awak pulak???
Bila nak 19 tahun….???

No comments:

Post a Comment