Total Pageviews

Wednesday, March 23, 2011

23MARCH1992 (isnin/Monday)

Bismillahirohmanirrohim..
lahirlah seorang puteri yang sngat cantik,mulus,tulus,suci,molek orangnya…bayi itu di beri nama NORANISAH anak kepada tan sri Ishamudin dan pangiran sri Rahimah(cehh..bajet anak orang ber ada2)
pasangan suami isteri tersebut tersangatlah happy sehinggakan si bapa seronok menonggeng-nonggek sebab dapat anak yang sangat cantik plus baik hati…
“anisah..boleh tak tolong cepatkan cerita ko yang terlebih boring niii..aq da mengantok taw x!!”
Rileks derr…cool babe
Actually aq nk bagi taw yang bulan ni, bulan march a.k.a bulan lahir aku…
“so apa kaitannya dengan kau orang??”
Hamoiii..buwek2 tak paham pulakk…eden nak hadiah laa…ekau ni pownnn…(memang tak malu pownn mintak kt korang)
Ok2 STOPP!!!
Kan 23MARC2011 (rabu/wednesday) bererti umur aku genap 19tahun( masih muda lagi dan stil available)…hahaha…promote2 status…
Tapi aq sedih dow..sebab minggu ni aq tersangat busy dengan assignment plus kuiz plus presentation B.I plus facebook plus blogger plus tido plus makan plus macam 2 arr…
Huh..busy2…walaubagaimanapun saya nak bagi taw yang saya pon ada angan-angan akan hari jadi yang sangat meriah(pergghhh…ayat taknak skema pulakk)…
Alangkah indahnya kalau saya dapat sambut hari jadi bersama idola2 saya…ADAM & TVXQ…
Tetapiiiii….JANGAN MIMPI LA NISA OIIII….!!!


No comments:

Post a Comment