Total Pageviews

Wednesday, March 23, 2011

Tsunami at jepun..!!!

Hisyyyhhh…ngeri siottt bila tengok dekat berita psal tsunami terutama ia berlaku di negara yang betul2 da maju…astaghfirullahal aziimmmm…
Ketara giler dow sekarang ni kiamat sudah menghampiri..hisyhhh..menggerunkan je…
Seriously aq cakap…aq terlalu banyak buat dosa kt orang..
Tapi xsemestinya aq ni jahat…no.no.no.no….
‘saya budak baik ye….B.A.D(budak ADA disiplin)’
Cuba bayangkan, kalau korang kena pergi Jepun tu untuk jadi sukarelawan (bayangkan taw)
Apa yang korang akan lakukan….???
Kalau akulah kan…
First2 aku akan lakukan…
1.       Misi mencari tandas
Mano tandas? Eden dah tak tahan nak membesei ni..dari tadi dok dalam flight.
Tapi..ada ke tandas kalau da berlaku bencana time tu..kompom tak ada selera..
Kedua….
2.       Jumpa mamat handsome bernama…
 Takeshi Kanashiro?
Pergghhh…gua minat sama itu mamat ow…kalau aku jumpa mamat tu akan tanya dia
“haik!!lu mau jadi gigolo gua tak?haikk…”
Komprem ar pastu mamat si Takeshi akan jawab
“who are you??why you talk like that”…sobab ea dia mano la ghoti bahasa melayu…apadaaa…
 Hisyhh tarak senonoh ini minah kan(-_-“) negara jepun sedang dilanda bencana macam tu pown boleh buat main-main…
Rilekss derr..wa Cuma bergurau..wa taw la cikaro-cikaro a.k.a pompuan like me solehah(haktuihtuih najis.najis) ramai yang minat kat si takeshi yang handsome bagai nak rak tuu….
Apa-apa pown wa sangat bersimpati kepada negara jepun tu…harap mereka bersabar..wa insan yang lemah dan masih baru mengenal dunia…wa tak dapek nk tolong..hanya boleh tolong berdoa sahaja…..
So kepada sesapa yang bace blog gua(kalau ada) gua minta maaf la kalau bahasa gua ni KASAQ…jangan aim gua yer seperti artis ****tuuttttttteeetttttt!!!
Tq..arigato mojaimas =p

No comments:

Post a Comment