Total Pageviews

Monday, April 25, 2011

Goodbye SEM 1…..

Akhirnya tanggal 26APRIL2011 merupakan akhir terakhir aku di dalam KAMSIS dan berada di politeknik KOTA BHARU dalam semester SATU!!
Semester satu yang penuh dengan kegembiraan, penderitaan, suka duka dan pahit manis selama aku dan rakan2 bergelar ‘STUDENT’….
Dan didalam sem inilah aku dapat mengenali pelbagai jenis orang..(maksud aku mengenali hati budi)…
Tapi, Alhamdulillah kebanyakan kawan2 aku(yang sama kelas je lah) semuanya baik2 belaka….
Dan semalam 25APRIL2011…merupakan hari terakhir aku menjawab paper final exam iaitu electric technology…perghhh…alhamdulillah aku boleh jawab soalan tu….
Semalam jugak merupakan hari terindah apabila aku dan geng2 DPT1C, lelaki and perempuan keluar sama2 pergi ke wakaf CHE YEH…
Seronok memang seronok….
TAPIIII….
Jangan lupa, tak lama lagi result final exam nak keluar..
Dan aku berharap..berharap sangat2…
Aku tak kena carry subjek…AMINNNN…!!!
Malas aku nak datang ke politeknik yang jauh gila babeng ni….
Hemmm…tak sabar nye nak ‘check out’ daripada sini…hahahaha=))))
Ok lah…kepada yang membaca tu terima kasih lain kali boleh baca lagi…
Buat kawan2 aku yang paling aku sayang especially to my classes wish you take care and see you at SEM two…  GOODBYE…SAYONARA

No comments:

Post a Comment