Total Pageviews

Sunday, April 17, 2011

jeram linang (13april2011)

Ari dalam sejarah.buat pertama kalinya aku keluar dengan budak2 kelas aku pergi ke jeram linang….seronok tak terkata kau…
Aku bangun lambat ari ni, nasib baik izah gerak aku…first2 tu aku was2 jugak dengan budak2 ni punya plan, tah jadi atau tak..hemmm…akhirnya kitorang pown pergilah….seronok,seronok!!!
Aku macam biasalah naik kereta dengan mira,ain,iza..dah memang tak dapat dipisahkan lagi…minah2 kaki jalan….kita orang konvoi lima buah kereta…and aku naik kereta viva warna hitam(pergghhh terbaikk..!!sound radio dia tiptop!!)
Tapiiii…baru je tengah bersemangat nak bertolak ke jeram linang, kitorang di uji pulak…(sabo ajelah)..minyak kereta habis…!!!CILAKAK sungguh!!
Tut.tut.tuttt…..mira dengan suara sedihnya menelefon machei (ari) suruh mereka pergi beli minyak..
Fuhhh nasib baik…
Aiii…lembab sungguh budak kelas DPT1C lelaki bawak kereta..penuh berhemah dijalan raya…
Dan akhirnya kami sampai di jeram PASU..
WHATTT..!!!
JERAM PASU???
Alaaaa……tak mau….
Disebabkan kitorang dah selidik yang jeram pasu ni paling memboringkan,kitorang pown dengan 100% persetujuan pergi ke JERAM LINANG…YIPPPIIIII..!!!
Seronok giler da sampai ke jeram linang ni….
Semua peralatan sudah pon dibawa keluar…
Aku dan ain terjun dalm air dulu….
Ohhh sejuk gilerr kau!!
Selepas makan ayam bakar dan bihun goreng….
BLURRPPP!!! Alhamdulillah…
Perot pown dah kenyang..jomlah mandi…
Yuuuhhhuuuu=)
Mandi punya mandi sampai tak ingat nak balik poli…
Dan….
Kitorang semua pown pulanglah ke politeknik kota bharu…
Sebelum tu….
Pi cocok duit dulu…
Pastu pergi bayar kereta sewa…semuanya RM40…
mint a tawar punya tawar dengan abang tu….
Dia bagi harga cincai RM35…
Selepas  tu ktorang gi makan2..lapar menggilerrr….
Aku tengok semuanya dah keletihan…KECIANNNN..isyhh3x
Tak sangka budak kelas DPT 1C ni sporting jugakkkk
**yang tak join kitorang adalh geng KAMSIS pak uli dan nina serta rahima…

Sekian sahaja untuk kali ni..saya pengarang cerita mengarut NORISHA melaporkan dari bilik H117 blok H..terima kasih   
 ( ceeewaahhh…dah macam pemberita..)

No comments:

Post a Comment